33 - Niedźwiady

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 0

Oczywiście poranne problemy ze wstaniem, przez co wyjechałem dopiero przed 11 ;) Najpierw pokrążyłem po nieznanych mi dotąd zachodnich rejonach Bydgoszczy, po czym zacząłem jechać na Poznań. Białe Błota, Rynarzewo i do Szubina, tam skręciłem na Nakło. Po drodze odbiłem na Niedźwiady, fajnie było odwiedzić miejsce, w którym byłem wiele lat temu :-) Przed Nakłem znalazłem otwarty sklep, uzupełniłem zapasy i ruszyłem na północ. Trochę osłabłem, a i wiatr mi dokuczał. Średnia zaczęła drastycznie spadać. Dojechałem do Mroczy, skręciłem na Bydgoszcz, zrobiło się jeszcze gorzej... Za Słupowem skręciłem na Wojnowo, wiatr już nie był problemem. Z mapy wynika, że w tamtych rejonach jest nawet 120 m n.p.m! A w mieście ze 40... Tak więc końcówka już przyjemniej, bo z górki. Przez Osową Górę do centrum. 3 km przed końcem dopadł mnie deszcz. Trochę zmokłem na koniec.

Najważniejsze, że plan na maj wykonany. No i doszła kolejna stówka ;)
Przejeżdżałem i mijałem dzisiaj różne śmieszne miejscowości np. Zamość, Szkocja, Samoklęski Małe i Duże oraz Grzeczna Panna :-)