32 - Bydgoszcz i okolice

Piątek, 24 maja 2013 · dodano: 24.05.2013 | Komentarze 0

Tęsknota za rowerem i powoli ustępujące zawroty głowy skłoniły mnie żeby chociaż spróbować :) Co prawda najpierw nie było za ciekawie, ale jak zwykle po 30 minutkach zaczęło być lepiej! Ulicą Gdańską dojechałem do Myślęcinka, dalej pod górę i skręt w lewo do Niemcza. Później Jagodowo, Maksymilianowo, Żołędowo, Bożenkowo, Szczutki, Mochle, Wojnowo, tam kółeczko - Nowa Dąbrówka, Sicienko i znowu Wojnowo, dalej Osówiec i do Bydgoszczy przez Osową Górę. Ostatnie kilometry z wiatrem, więc średnia w końcu wskoczyła powyżej 20. Po przejechanych 57km zrobiłem sobie długi odpoczynek.
Ponieważ zapowiadany deszcz jeszcze nie nadchodził to postanowiłem wyskoczyć, żeby jeszcze trochę pojeździć. Zwiedziłem Bocianowo i Bartodzieje, przejechałem za Auchanem praktycznie na Fordon. Potem pod Czarnówczyn i Zamkową do Myślęcinka. Zrobiłem jeszcze raz pentelkę - pod górę, Niemcz i ulicą Kolonijną do Osielska, potem do Myślęcinka, po którym w końcu trochę więcej pojeździłem, bo zaczynało już kropić i jakimś wielkim zygzakiem koło Dworca PKP w końcu wróciłem dobijając do stówki :)