30 - Astrobaza 5 - Gniewkowo

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 09.05.2013 | Komentarze 0

Oczywiście wstałem za późno żeby pojechać do Malborka ;) W związku z tym, wyszedłem sobie spokojnie o 8:00, stwierdziłem, że zaryzykuję i zacząłem jechać pod wiatr. W końcu przejechałem się mostem toruńskim, skręciłem na obie Nieszawki i... uwaliłem się cały błockiem, bo komuś się chciało zalać ulicę, pewnie dlatego, że remontują drogę. No nic! Tyle, że bluzka z białej zrobiła się czarna :-) Wszyscy, którzy widzieli po drodze moje plecy musieli mieć dzisiaj niezły ubaw!
Dojechałem do Cierpic, a dalej lasem, ale po asfalcie w stronę Gniewkowa. Przed Gniewkowem skusiłem się jeszcze na zalecany objazd przez Zajezierze, przez co nadrobiłem pewnie z 5km. W mieście nadal ruch wahadłowy... Odnalazłem Astrobazę, strzeliłem fotkę i wyjazd dalej. Drogą numer 246 do Murzynna, gdzie skręciłem na Przybranowo. Następnie przez Służewo do Aleksandrowa Kujawskiego. Mały postój i dalej do Ciechocinka. W końcu odwiedziłem w tym roku Babcię i Dziadka rowerem :-)
Posiedziałem prawie godzinę i zacząłem jechać w stronę Torunia przez Wołuszewo. Trochę szosą, odbicie na Czerniewice, pokręciłem jeszcze po mieście i już dałem spokój.
W Słońcu termometr pokazywał 37 stopni podczas jazdy. W cieniu jakieś 28. Do tego wiatr zaczął się dawać we znaki.

Kolejna Astrobaza, kolejna stówka, a do tego rowerkowi stuknęło już 15 000 km! :-)

Zdjęcia będą trochę później.