28 - Józefkowo + drugi rower z Ukochaną :-)

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 0

Było pełno planów na dzisiejsze podróżowanie, oczywiście żaden się nie spełnił ;) Wyjechałem dopiero po 11 i na spontana zacząłem jeździć jak mi się podobało na północ. Najpierw przez Las Piwnicki, potem Pigża, Biskupice, Kończewice, ominąłem Chełmżę i różnymi drogami do Lisewa. Będąc tak blisko, postanowiłem odwiedzić kolegę w Józefkowie. Pogadaliśmy trochę, dojechałem do Płużnicy i zacząłem wracać. Przez Orłowo, Bocień, Zelgno, Zalesie, Ostaszewo, Łysomice i do domku. Do tego momentu miałem przejechane 93km.
Po 18 udało mi się namówić moją Miłość na drugą wycieczkę w tym roku. Jechaliśmy ścieżką rowerową do Różankowa, dalej Piwnice, Lulkowo, na północ, a potem polami i po kamieniach do Pigży skąd już ścieżką rowerową powrót do domu. Zrobiliśmy razem 30km w nie najgorszym czasie :) Kolejny miły dzień z fajnym jeżdżeniem, chociaż w południe wiatr mi dokuczał. No i było baaardzo ciepło :) Pierwszy raz w krótkich spodenkach jeździłem!