23 - Kwidzyn

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 0

Wyjazd o wschodzie Słońca, 5:45 z Torunia. Po drodze widziałem kilka bocianów, sarenki na polach i zająca. Cały czas jechałem szosą aż do Stolna, później skręciłem na Grudziądz, do którego dojechałem ok. 8:15. Małe zwiedzanie, przejażdżka mostem - wyszło mi, że ma około 1100m długości, czyli tak jak podają. Po odpoczynku wyruszyłem dalej do Kwidzyna. Zajechałem tam już kilkanaście minut po 10. Zwiedzanie, kilka zdjęć i zakupy. Wracać postanowiłem pociągiem, wiedziałem, że odjeżdża o 11:14. Zdziwiło mnie lekko, że bilet kupuje się w sklepie Żabka, około 100m od dworca! Pierwszy raz zapakowałem się z rowerem do pociągu i zacząłem powolnie wracać... Niecałe dwa razy szybciej niż jechałem rowerem! Na szczęście jechała ze mną bardzo sympatyczna kompania wybierająca się na wieczór kawalerski do Torunia. Pozdrowienia dla nich! ;)
Wysiadłem wreszcie w Łysomicach i w lekkim deszczyku wróciłem szybciutko do domu.
Kolejna stówka, kolejna świetna wycieczka! Pierwszy raz dojechałem rowerem do innego województwa :)
No i udało się średnią wykoksić ;p Ale wiatr sprzyjał ;)

Wjazd do Grudziądza, około 8:15 © dampu

Spichrze w Grudziądzu © dampu

Bardzo podobają mi się pomysłowe ronda w Grudziądzu © dampu

Rowerek pierwszy raz zajechał tak daleko od domu ;) © dampu

Główny cel wycieczki - zamek w Kwidzynie, widoczne najsłynniejsze w Polsce gdanisko © dampu