22 - Astrobaza 3 - Świecie, Pierwsza 100!

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 1

Trzecia Astrobaza z rzędu. Tym razem Świecie :)
Pierwszy raz byłem w tym mieście - bardzo pozytywne wrażenie oprócz masakrycznych kominów. Sama Astrobaza również bardzo ładna, pomalowana znacznie przyjemniej niż poprzednie i w ładniejszej scenerii.
Następnie Chełmno. Także pierwsza wizyta w życiu. Świetny klimat, piękne kościoły, super ratusz, generalnie pozytywne wrażenie. Jeszcze Słoneczko tak ładnie świeciło ;)

Co do podróży:
Wyjazd o 8:20 z Torunia. Piękna pogoda, bezchmurnie i bezwietrznie. Na dobry początek tylko +2 stopnie. Jechałem cały czas szosą z dwoma przystankami na Orlenach. Po 2 godzinach byłem już na wysokości Chełmna ale pojechałem najpierw prosto do Świecia. Krótkie zwiedzanie i znalezienie Astrobazy. Ciekawy zamek. Następnie zaczęła się jazda pod wiatr do centrum Chełmna. Ledwo, ale udało mi się podjechać pod górę. Przejazd obok kościołów i odpoczynek na Starym Rynku. Później dalsza podróż w stronę Unisławia, "górną trasą". I tutaj była masakra jeśli chodzi o wiatr. Do tego kilometrów było już coraz więcej. Do Unisławia zajechałem ok. 13. Odwiedziłem sklep, odpocząłem i zacząłem wracać. Na szczęście już z wiatrem przez co udało się znowu podnieść średnią. Od Różankowa było już prawie cały czas pod 30km/h. Powrót do domu kilka minut po 14. Bardzo przyjemna wycieczka :)

Osiągnięcia:
Pierwsza stówka w tym sezonie! W dodatku pierwsza od ponad półtora roku!
Pierwszy tydzień w tym sezonie z ponad 200km (dokładnie 236.64km).
Pierwszy poziom na ten rok osiągnięty, czyli przejechane ponad 800km ogółem.
Pierwszy most poza toruńskim, którym przejechałem Wisłę.
Pierwszy raz jeździłem z mapnikiem ;)