Podjazdy:727 m

Lipinki

Środa, 7 czerwca 2017 · dodano: 08.06.2017 | Komentarze 0

6 - 100

Pierwsza wakacyjna wycieczka w dosyć spokojnej atmosferze. Jedynie wiatr był okropny i chociaż nieraz pomagał to wielokrotnie uprzykrzał też życie. Postarałem się do niego dopasować i jechałem w kierunku na Olsztyn. Wyjazd dopiero przed 9-tą, bo całą noc padało. Najpierw zimno, a że zabrałem sporo ciuchów to już za Złąwsią musiałem się rozbierać. Później praktycznie cały czas ciepło i słonecznie.
Pojechałem na Unisław, stamtąd do szosy na Gdańsk, przez most i na Świecie. Zamek coś teraz w remoncie i parking ładny robią! Ze Świecia wyjazd pod górkę i poleciałem do Grudziądza. Tam wyjazd dosyć męczący, bo ciągłe zakazy dla rowerów no i się dłużyło. Za Grudziądzem małe serpentynki i mój ukochany podjazd :-) Przed Łasinem postój na stacji z gazem, która przyciągała lodówką z zimnymi napojami ;-) Miła pogawędka z pracownikiem i około 14-tej ruszyłem, bo zaczęło kropić. Dalej kierowałem się na Biskupiec, a w między czasie spostrzegłem, że mam szansę złapać pociąg w Lipinkach. Było kilkanaście kilometrów do stacji, z czego większość pod wiatr. Dwa razy wydłużałem sobie trasę bo Google wybierał zawsze bardziej malowniczą przez pola. Ostatecznie i tak zajechałem kilka minut przed czasem. Magia szosówki! Podróż pociągiem dosyć sprawna.