Toruń XI

Piątek, 24 czerwca 2016 · dodano: 24.06.2016 | Komentarze 0

11 - 100 - 2016

Wyjazd o 6:30 - temperatura jeszcze w miarę ludzka, potem tylko gorzej...

Trasa mega pokręcona, w celu zwiedzenia wszystkich okolicznych wiosek.
Najpierw Zławieś Wielka, potem Skłudzewo, Gierkowo, Cichoradz, Siemoń, Łążyn, Zarośle Cienkie i na Smolno. Znowu 80-tką aż do Torunia. Uzupełniłem zapasy wody, odsapnąłem i przed 11-stą dalej w drogę. Ścieżką do zjazdu na Pigżę, Brąchnowo, Brąchnówko, Warszewice, Biskupice, Wymysłowo, Przeczno i polną drogą znowu do ścieżki - tą do samego końca w Raciniewie. Jako, że na patelence termometr pokazywał maksymalnie 44,1 stopnia - dlatego nawet nie próbowałem jechać asfaltem, tylko z miłą chęcią turlałem się dalej ścieżką przez las. Zawsze to trochę cienia... Pojechałem przez Dąbrowę Chełmińską aż do Ostromecka. W domu byłem jakoś po 14:00. Zjarany "na Polaka" :D

W końcu padły 2000 km w tym sezonie! Lipa straszna póki co... Ale parę dni jeszcze na szczęście zostało :-)