Stówka na setną wycieczkę w 2015 roku!

Niedziela, 27 grudnia 2015 · dodano: 31.12.2015 | Komentarze 0

Dwudzieste pierwsze 100 km w 2015 roku!

Miało być kolejne 200 km w tym roku, ale zaspałem jakieś 5 godzin i nic z tego nie wyszło ;-)
Wyruszyłem dopiero o 12:00. Najpierw na Toruń, w Złejwsi Wielkiej odbiłem na Rzęczkowo i dalej przez Łubiankę do Chełmży. W Warszewicach bardzo ciekawa choinka, niestety zdjęcia wyszły beznadziejne... Dalej leciałem na Wąbrzeźno, około 14-tej zaczęło wychodzić słoneczko i  było na prawdę pięknie, tak wiosennie. Jechało się świetnie, nieraz utrzymywałem dobre 30 km/h. Pod Radzyniem Chełmińskim zaczęło się ściemniać, więc nie odbijałem już na zamek tylko prosto na Jabłonowo Pomorskie. Dojechałem na miejsce około 16-tej, notując równe 100 km pod dworcem PKP, ze średnią powyżej 25 km/h. Do odjazdu miałem jednak jeszcze ponad 1,5 godziny, ale nie miałem specjalnie ochoty dokręcać kilometrów, bo było już ciemno i coraz chłodniej. Skoczyłem na Orlena i do biedry. Pokręciłem się trochę wokół dworca i wróciłem po 19-tej do Bydgoszczy, dokręcając na miejscu jeszcze 7 km.

To była moja jubileuszowa, setna wycieczka w tym roku - trzeba było ją uczcić! :-)  Widać, że stówki w grudniu są możliwe :-)