Lipno i Włocławek

Wtorek, 8 września 2015 · dodano: 08.09.2015 | Komentarze 0

Szesnaste 100 km w 2015 roku!

Wieczorem wpadłem na pomysł, że może śmignę do Warszawy zrobić kumplowi niespodziankę, ale po pierwsze za późno się wybrałem, a po drugie od 40-tego kilometra dokuczał mi deszcz. W efekcie wyszła tylko kolejna stówka.
Jechałem najpierw, tak jak niedawno do Brodnicy, przez Złotorię i Osiek do Obrowa. Stamtąd już drogą nr 10 na Warszawę. Za Steklinem przesiedziałem godzinę na przystanku. Momentami wiało i lało całkiem ostro. Stwierdziłem, że dojadę do Włocławka, bo tam co chwilę lecą pociągi do Torunia. Na raty dojechałem do Lipna, bo ciągle popadywało. Małe zakupy w Biedronce i drogą 67 ruszyłem na Włocławek. Było mokro, ale jakoś dałem radę. Na wjeździe do centrum przydały się nowe klocki, chociaż zjeżdżając pod 50 km/h i tak myślałem, że zaraz się glebnę, albo nie wyhamuję... Za bardzo nie pozwiedzałem, pojechałem od razu na dworzec. Do Torunia w 40 parę minut. Na miejscu zrobiłem jeszcze 20 km.

Wpadły 3 nowe gminy i zrobiła się głupia dziura na mapie (Bobrowniki).