Balaton

Czwartek, 3 września 2015 · dodano: 03.09.2015 | Komentarze 0

Piętnaste 100 km w 2015 roku!

Popołudniu wyskoczyłem dzisiaj do Bydgoszczy. Najpierw ścieżką do zjazdu na Łubiankę, potem przez Bierzgłowo do Rzęczkowa, na dół i szosą do celu. Po drodze mijałem piękne i bardzo pomysłowe witacze dożynkowe w gminie Zławieś Wielka. Pokręciłem trochę po nowych odcinkach ścieżki na Fordonie i po starych nierównych odcinkach wzdłuż Kamiennej. Pojechałem na Bartodzieje i objechałem Balaton (jaki kraj, taki Balaton...). Odpocząłem, posiedziałem i pod wieczór zacząłem wracać już tylko szosą. Mały postój w biedrze w Złejwsi Wielkiej i przed Górskiem, żeby się ubrać, bo spadało już poniżej 17 stopni. Na wjeździe do Torunia zaczęło mi się jakoś gorzej jechać. Uparcie twierdziłem, że opadam z sił, ale coś mi tu nie pasowało. Na działkach na Józefa, stanąłem i stwierdziłem, że to jednak nie moja wina. Z opony zeszło sporo powietrza. Szybko dopompowałem i udało mi się na tym jeszcze dojechać do domu. Nadal uważam, że te opony są świetne, bo to ich pierwszy kapeć, a przejechały właśnie ponad 5500 km. Niestety wbił się bardzo ostry, nieco ponad 1-centymetrowy drucik. Powietrze uchodziło jednak dosyć wolno i mogłem jeszcze dojechać, bez konieczności zmiany dętki po ciemku. Tak to się skończyła moja wspaniała wycieczka do sąsiedniej metropolii...

Mam już ponad 6000 km! ;-)