Dąbrowa Biskupia

Poniedziałek, 22 czerwca 2015 · dodano: 22.06.2015 | Komentarze 0

Wczoraj coś słabo musiałem pedałować, bo dzisiaj schodząc po schodach nie czułem żadnego bólu. W ogóle zero zakwasów. Pierwszy raz takie zjawisko po dwusetce... A np. po Poznaniu to przez 3 dni ledwo mogłem chodzić. Pomyślałem sobie, że jak jestem taki kozak to może przejadę się trochę pod wiatr. Najpierw wypróbowałem kompresor na Orlenie w Ciechocinku. Okazało się, że jest najlepszy ze wszystkich, które testowałem. Bez problemu weszły 4 atmosfery! Ale wężyk też ładniutki, nieklejony. Dalej jechałem na Aleksandrów i odbiłem na Stawki. Gdzieś na 7 km poluzowała się korba. Na szczęście 200 m dalej był mechanik, który mi ją porządnie dokręcił i trzymała do końca wycieczki. Służewo i aż do Straszewa gdzie odbiłem w prawo jadąc przez Chlewiska. Wiatr był okropny, jakieś 6-7 m/s, no ale powoli doczłapałem się do Dąbrowy Biskupiej. Większa wioska niż się spodziewałem i ładny asfalt w końcu. Skręciłem na Gniewkowo i miałem momentami trochę wiatru w plecy. W połowie drogi zaczęło padać, ale nie było tragedii. Z Gniewkowa już standardowo do Złotnik, z krótkim postojem po drodze. Na miejscu jeszcze kilka rundek po osiedlu z małą rowerzystką ;-) Zakwasów nadal nie ma, momentami lewy biceps bolał ;p

Zrobiłem 300 km w 36 godzin, chyba to będzie rekord ;-)
Kolejny miesiąc z 1000 km zaliczony. Drugi w życiu i drugi z rzędu!
Jubileuszowa, 50-ta wycieczka w tym roku :-)