10000 km na bikestats!

Środa, 17 czerwca 2015 · dodano: 17.06.2015 | Komentarze 0

Dziewiąte 100 km w 2015 roku!

Zapowiadał się ładny jubileusz, więc postanowiłem go uczcic kolejną stówką w tym roku. Blisko dwa i pół roku zajęło mi przejechanie 10000 km od kiedy jestem na bikestats. Najlepsze jest to, że z każdym dniem ochota do jeżdżenia jest coraz większa.
W tym sezonie przejechałem już więcej kilometrów niż przez cały zeszły rok!

Ruszając z Ciechocinka zobaczyłem na tablicy "Radziejów 40" i nie zastanawiając się wiele tam postanowiłem pojechać. Przez Aleksandrów, Zakrzewo i Dobre do Radziejowa. Zwiedzanie centrum i zakupy w Biedronce. Dalej ruszyłem szosą na Włocławek. Duży ruch, ale chociaż wiatr sprzyjał i średnia rosła. Po drodze zobaczyłem pomnik w Płowcach, a następnie skręciłem na Osięciny. W centrum wioski zbierali się właśnie bikerzy, w kamizelkach z napisem "Rowerowi HEROSI" ;-)  Wiatr przestał już tak sprzyjać i nieco opadłem z sił. Jechałem przez Kościelną Wieś i Ujmę Dużą aż do Wagańca, gdzie zacząłem jechać centralnie pod wiatr i poczułem się bardzo zmęczony. Zjeżdżając z góry w Raciążku na liczniku pojawiła się setka i postanowiłem kończyć wycieczkę.

Przy okazji wpadło kilka (7) nowych gmin!