Chełmno

Piątek, 29 maja 2015 · dodano: 29.05.2015 | Komentarze 0

Szóste 100 km w 2015 roku!

Zastanawiałem się czy jeszcze pojeździć w maju żeby nie popsuć pięknych statystyk, ale była taka ładna pogoda i akurat miałem trochę wolnego, że żal było tego nie wykorzystać :-) Może zmotywuje mnie to do zrobienia 1200 km w innym miesiącu?
Wyjechałem po 10-tej i najpierw śmignąłem ścieżką do Unisławia. Małe zakupy w Polo i ruszyłem dalej na Chełmno. Momentami lekki wiaterek, ale średnia i tak cały czas przyzwoita. Na rondzie pierwszy piękny widok na Chełmno, dalej zjazd, podjazd, chwila krążenia, bo było coś rozkopane i usiadłem sobie pod Ratuszem. Kilka minut przerwy, objechałem wszystko jeszcze raz i powrót. Bez większego problemu podjechałem tych kilka zakrętów (kiedyś mi się to nie udawało ;p) i wracałem tą samą drogą aż do Dorposza Szlacheckiego, gdzie odbiłem na Nawrę. Po drodze łatali nieco pobocza i musiałem czekać na wahadełku :D Dalej do Kończewic, skręt na Łubiankę i aż do ścieżki, którą już wróciłem do domu. Fajnie wyszła akurat stówka, nie musiałem nawet nic dokręcać po okolicy.