Miasteczko Krajeńskie

Niedziela, 17 maja 2015 · dodano: 17.05.2015 | Komentarze 0

Trzecie 100 km w 2015 roku!

Tak mi się nie chciało rano wstać, że pojechałem dopiero pociągiem o 12:50. Dworzec oczywiście masakra, ale za to miła niespodzianka jeśli chodzi o opłatę za rower - tylko 1 zł! O 14:05 wysiadłem w Miasteczku Krajeńskim, niedaleko Piły. Jak ruszyłem to zaczęło kropić... ale nie jakoś mocno. Najpierw kilka podjazdów i dotarłem do Grabówna. Potem kierunek - Wysoka. Tam nawrót i drogą nr 190 na południe. Tutaj zaczął bardziej dokuczać niezwykle silny zachodni wiatr. Znowu przeciąłem szosę, przejechałem przez Białośliwie i na 35 km byłem już w Szamocinie. Tam wjechałem na drogę nr 191 i kierowałem się na Wyrzysk. Jeden z lepszych odcinków, z wiatrem w plecy, to i średnia była powyżej 28 km/h. Dotarłem do drogi nr 194, po chwili odbiłem na Mieczkowo i zaliczyłem gminę Kcynia. Potem dalej na Wyrzysk i zaczęła się masakra. Tutaj wiatr dokuczał najbardziej... Ledwo 20 km/h, aż się po chwili zatrzymałem na przystanku żeby odpocząć i coś zjeść. W Osieku nad Notecią odbiłem na Dąbki żeby chociaż trochę zmienić kierunek. Dotarłem do krajowej 10 w Rudej i zobaczyłem "Bydgoszcz 48". Znowu wiatr w plecy to początkowo cisnąłem. Potem górki mnie zmęczyły, Nakło już ledwo objechałem i wreszcie zrobiłem postój pod Lewiatanem w Ślesinie. Kilkanaście minut regeneracji i ruszyłem dalej na Bydgoszcz. Na miejscu byłem około 18:30. Średnia wyszła zacna, na postoje też niewiele zeszło.

Udało się zaliczyć kilka brakujących gmin (7), dzięki jeździe zygzakiem ;-)