Deszczowo - czyli okolice Bydgoszczy!

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 27.04.2014 | Komentarze 0

Jakoś mam takie szczęście, że co jeżdżę w okolicach Bydgoszczy to pada. Dzisiaj cały czas mżyło - tak upierdliwie. Wyjazd około 11. Najpierw Czarnówczyn, potem Osielsko, Żołędowo, Bożenkowo - już się robiło troszkę bardziej sucho i przed Koronowem znowu się rozpadało. Wszystko już miałem mokre i było mi zimno. Po 10 km dojechałem do Kotomierza, zrobiłem małą pętelkę - Pyszczyn - Dobrcz i znowu Kotomierz, a potem prosto na Niemcz. W Myślęcinku jeszcze 3 km dodatkowe i udało mi się zakończyć ten tydzień z wynikiem powyżej 300 km - dokładnie 300.36 km. Pierwszy taki tydzień od lipca zeszłego roku (306 km - od 1 do 7 lipca 2013)! Natomiast najlepszym tygodniem (liczonym od poniedziałku do niedzieli) pozostaje nadal ten sprzed 3 lat (330 km - od 4 do 10 lipca 2011). Czyli zrobiłem właśnie trzeci mój najlepszy tydzień w życiu :-)

Jeśli by jednak liczyć tydzień jako 7 kolejnych dni to bardzo możliwe, że wynik od 18 do 24 kwietnia tego roku byłby najlepszy - 443.73 km.
Generalnie ten kwiecień już jest bardzo udany! Forma przyzwoita, oby tylko pogoda dopisała na majówkę!