Potrójne Świekatowo

Wtorek, 22 kwietnia 2014 · dodano: 22.04.2014 | Komentarze 0

Wyjazd po 10 z Bydgoszczy. Najpierw do Myślęcinka, tam długi podjazd, na którym aż mi pot z czoła płynął. Dalej Niemcz, Żołędowo, Nekla i na Kotomierz. Chwila odpoczynku potem Nieciszewo, Łowin, Stążki i Świekatowo. Tam zorientowałem  się, że głupio pominąłem gminę Bukowiec. Pojechałem więc od dworca PKP do Tuszyn, potem Tuszynki, Korytowo i Stanisławie - w ten sposób zaliczyłem gminę Bukowiec. Przejechałem jeszcze raz trasę Stążki - Świekatowo, ale tym razem pojechałem prosto. Szybko pojawiła się tabliczka z gminą Lubiewo i skręciłem w pierwszą w lewo. Tym sposobem aż 3 razy wjeżdżałem do gminy Świekatowo. Objechałem jeziorka i wróciłem na drogę niecałe 4km przed Serockiem, do którego popędziłem w obawie przed deszczem. Na miejscu okazało się, że najbliższy pociąg mam za prawie 3 godziny, więc już wolałem trochę pomoknąć. Wyruszyłem na Koronowo, wiatr sprzyjał i jechałem średnio jakieś 31km/h. Gdy dojeżdżałem zaczęło kropić. Trochę odpocząłem, małe zakupy i o 15 zacząłem wracać. Dojechałem do Bożenkowa, potem Maksymilianowo i od zakrętu w Żołędowie jechałem już tak samo jak rano - przez Niemcz i Myślęcinek. Wróciłem około 16:30. Udało mi się zaliczyć aż 6 nowych gmin.

Pierwszy 1000km w tym roku zaliczony! :-) 4 dni później niż w roku poprzednim, czyli nadrabiam straty ;-)